سامانه پیامکی صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا (حبیب بن مظاهر) راه اندازی شد – صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا

شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : سامانه پیامکی صندوق قرض الحسنه بازنشستگان و جانبازان و مستمری بگیران ناجا (حبیب بن مظاهر) راه اندازی شد

 با هماهنگی و همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲۶ از اول مهر ماه سال جاری راه اندازی شده است و کلیه همکارانی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل گردیده و یا همسران مستمری بگیر کارکنان متوفی که عضو این صندوق نمی باشند، می توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲۶ عضویت خود را در صندوق ثبت نمایند و از تسهیلات وام قرض الحسنه بهره مند شوند.
صندوق تک شعبه ای بوده و  محل استقرار صندوق آن در تهران است، یکی از مشکلات اعضا، عدم دسترسی حضوری به صندوق می باشد. لذا در راستای ایجاد راه های ارتباطی مختلف، علاوه بر راه اندازی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲۶، تارنمای صندوق (وب سایت) به نشانی www.habib110.ir فعال شده و اعضای صندوق می توانند آخرین اخبار و اطلاعات صندوق را از این تارنما دریافت نمایند.

 خطوط تلفن صندوق از آنالوگ به دیجیتال تغییر کرده است و  سامانه تلفنی گویای صندوق به شماره ۶۷۲۲۶۰۰۰ (۰۲۱) که در ساعات اداری پاسخگو می باشد، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز، با شماره مذکور تماس حاصل کرده و یا به منظور اخذ راهنمایی، عدد ۹ را به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲۶ ارسال نمایند.
مهمترین وظیفه این صندوق، تلاش در جهت توسعه ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار به اعضای محترم و بهره مندی بهنگام استفاده از تسهیلات وام درخواستی می باشد.  هم اکنون به یاری خداوند متعال و با همت تعداد کثیری از اعضای خیّر صندوق که بدون دریافت وام، سالیان متمادی است که حق عضویت ماهانه پرداخت می کنند و این اقدام خداپسندانه آنان موجب تقویت توان مالی صندوق گردیده، درخواست وام اعضاء در همان ماه به آنان پرداخت می شود. امید است بتوان همواره قدمی هر چند کوچک در راستای تکریم و ارزش نهادن به خانواده بزرگ پیشکسوتان فراجا برداشت.

دسته بندی : آخرین اخبار , اطلاعیه
به اشتراک بگذارید : | | |

error: محتوای محافظت شده...!